loadingimg

Wczytuję dane...
Seniorsklep.pl - prezent dla babci, prezent dla dziadka
Seniorsklep.pl - prezent dla babci, prezent dla dziadka
Seniorsklep.pl - prezent dla babci, prezent dla dziadka
Seniorsklep.pl - prezent dla babci, prezent dla dziadka
Seniorsklep.pl - prezent dla babci, prezent dla dziadka
Seniorsklep.pl - prezent dla babci, prezent dla dziadka
Seniorsklep.pl - prezent dla babci, prezent dla dziadka

Newsletter

Dostawa towaru

Koszty dostawy


Zamówienia o wartości powyżej 700 zł wysyłane są na koszt SeniorSklep.pl





Ze względu na bezpieczeństwo, wszystkie przesyłki o wartości powyżej 200 zł zawsze dostarczamy kurierem zgodnie z powyższym cennikiem.

UWAGA! Płatność za pobraniem powyżej 400 zł jest dostępna wyłącznie dla stałych Klientów SeniorSklep.pl. Z powodu ryzyka nie odebrania paczki, zamówienia tej wielkości muszą być opłacone wyłącznie przelewem na konto sklepu. Opcja przesyłek pobraniowych odbieranych w paczkomatach dostepna jest tylko dla zamówień o wartości nieprzekraczającej 200 zł.


TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY



Czas realizacji zamówienia jest różny i zależy od dostępności towaru w naszym magazynie lub u dostawców, a zatem jest to czas oczekiwania na wysłanie towaru przez SeniorSklep.pl.

Standardowy Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.
W wielu przypadkach jest znacznie krótszy, gdyż część towarów znajduje się w naszym magazynie.

W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym terminie, Klient zostanie poinformowany o najszybszym terminie realizacji.

Czas i sposób dostawy

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. W przypadku towarów o wartości nie przekraczającej 200 zł mają Państwo do wyboru dwie opcje: firma kurierska DPD oraz Poczta Polska (priorytet). Przesyłki o wartości powyżej 200 zł zawsze wysyłamy kurierem zgodnie z podanym wyżej cennikiem.

Zachęcamy Państwa do korzystania z wysyłki kurierskiej, gdyż gwarantuje ona dostawę szybką i bezpieczną. Dzięki niej mają Państwo również możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.

POCZTA KURIERSKA

Przesyłki nadawane Firmą Kurierską DPD dostarczane są w następnym dniu roboczym po nadaniu. Każda paczka wysłana za pomocą firmy DPD jest monitorowana i ubezpieczona na całkowitą wartość wyrobu.

Kurierzy dowożą paczki bezpośrednio pod wskazany adres w godzinach 10-18. Jeśli istnieje obawa, że w tych godzinach nie będą mogli Państwo odebrać przesyłki, można podać inny adres dostawy - np. do pracy.

Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, trzykrotnie awizuje paczkę, zanim zostanie ona zwrócona do nadawcy.

Firma DPD gwarantuje nie tylko szybką i bezpieczną dostawę, ale także możliwość sprawdzenia, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.
Za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości e-mail, otrzymają Państwo także informacje:

- o nadaniu i numerze przesyłki
- o nieprzewidzianych zdarzeniach (np. o opóźnieniach)
- o próbach doręczenia

POCZTA POLSKA

Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetem. Czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Przesyłka jest dostarczana na podany adres w godzinach od 8-20. Jeśli doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, wówczas pozostawia awizo i zamawianą paczkę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni.

Jeżeli w ciągu 7 dni od momentu wysłania przesyłki przez SeniorSklep.pl nie otrzymają Państwo ani paczki, ani awizo, prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym. Zdarzyć się może bowiem, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości pozostawienia awizo w odpowiednim miejscu. Do odebrania przesyłki w placówce poczty wystarczy dowód osobisty. Jeśli przesyłki nie ma w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od jej nadania, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@SeniorSklep.pl lub telefonicznie pod nr: 061 622 10 10.



Przesyłki zagraniczne nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy wynosi do 7 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.




PACZKOMATY InPost


Przesyłki, które Klient sam odbiera we wskazanym przez siebie paczkomacie. Czas dostawy do paczkomatu to 24 h od momentu nadania przesyłki. W chwili dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu, Klient jest informowany mailowo oraz przez SMS - powiadomienie zawiera sześciocyfrowy kod odbioru. Należy zachować ten kod, by móc odebrać paczkę. Przesyłka znajduje się w paczkomacie przez 3 dni od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku braku możliwości odbioru towaru w tym terminie, należy skontktować się z obsługą sklepu (info@SeniorSklep.pl lub telefonicznie 061 622 10 10). Opcja przesyłek pobraniowych odbieranych w paczkomatach dostepna jest tylko dla zamówień o wartości nieprzekraczającej 200 zł.


Uwaga! Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli opakowanie zostało naruszone lub w jakiś sposób zniszczone i mogło to spowodować uszkodzenie produktu, prosimy o spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego. Będzie on niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.